Motoros oldal!
---Menü---
 
---Bejelentkezés---
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
---Linkcsere-Társoldalak---
 
---Linkek---
 
---Számláló---
Indulás: 2006-05-27
 

 
---Óra---
 
---Boldog névnapot---

 
---Menü---
 
--->My.Stat<---
 
---Gumik---
 
---Malaguti átalakítás---
 
---Motorbemutató---
 
modulnev

 
modulnev

 
modulnev

 
????
MILYEN AZ ÚJ FEJLÉC????

NAGYON FASZA
ELMEGY
SZAR
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
modulnev
->Musztafa Top<-
 
megatop
Megatop
 
---Brutális F-12---

A Sze-ma Csien Történeti Feljegyzése című művében azt olvassuk, hogy amikor Konfuciusz elment, tanácsot kérni Lao-cétól, az udvari archívum és könyvtár mesterétől, a látogatás után ezt mondta:

„A madarak repülnek, a halak úsznak, a vadak futnak. A futó állatot elejtheti egy csapda, az úszót egy háló, a repülőt, pedig egy nyíl. Ám itt van a Sárkány; nem tudom, miképpen lovagolja meg a szelet, s hogyan jut fel az égbe.”


Nos az enigma megoldódni látszik, két sióagárdi fiatalembertől tudhatjuk meg erre a metafizikai kérdésre a végső választ, akik (motor)barlangjukban (na jó, ha nagyon profán akarok lenni, akkor garázsukban) tartják a szárnyas sárkányt. Maroknyi stábunk gyermekkori álma valósult meg sióagárdi látogatásunkkal, amikor életnagyságában láthattuk őt. De térjünk át a képzelet valóságára:

A Sárkány ébredése

A magányos sárkány tavaly télen talált gazdára Takács Krisztián és Zoltán személyében. Akkor nagyon rossz állapotban volt, sérülések borították a testét és régi fénye is megkopott már. Testét számos szépségtapasz (mások matricának neveznék) fedte. A testvérpár úgy gondolta, hogy új kedvencükre üdítően hatna egy kis kozmetikai beavatkozás, természetesen nem bízhattak abban, hogy majd az idő begyógyítja a sebeket. Ők egy bonyhádi air-brush-mester értő kezeire bízták a munkát, aki szemmel láthatóan mindent megtett a kis sárkány épüléséért. De a srácok nem érték be a szépséggel, (az ősi törvényre hivatkozva: „ép testben, ép lélek”, ezért a fényezés elkészültével, hatalmas lendülettel vágtak neki a sárkányszív gyógyításának. Az ízekre szedéssel egy időben az alkatrészek beazonosítása is zajlott. Ekkor derült ki csak, hogy mennyi hiányossággal kell farkasszemet nézniük (egész kis állatmese fog kikerekedni a végére). Ezután a hiányzó alkatrészek be-cserkészésére kellett koncentrálniuk, amíg a srácok az alkatrészekre vártak, úgy gondolták, hogy hasznos lenne slankítani egy kicsit a sárkányon, ezért megszabadították jelentős súlytöbb-letétől. A Takács testvérek úgy döntöttek, hogy ha már a csontvázig le-csupaszították a sárkányt, akkor egy rögtönzött vázfestésre is sort kell keríteniük, ez meg is történt, így jó darabig immunis lesz a sárkány a korroziusz rusnyatusz nevű betegséggel szemben. Mivel az alkatrészek beszerzése nem ment zökkenőmentesen, ezért a fiúk a blokk polírozásával ütötték el szabad-idejüket. (Amit később bántak, mint a kutya!) Szegény srácok véráldozatot hoztak kedvencükért, hiszen a nehezen megközelíthető helyeken kézimunkával dolgoztak, azóta egy számmal kisebb robogós kesztyűt viselnek, ugyanis mi-nimum egy-egy centivel rövidebb lett az ujjuk.
Az eredmény viszont minden szenvedésért kárpótolta őket, hiszen amikor a saját tükörképük nézett vissza rájuk a blokk mögül, akkor elégedetten dőltek hátra, persze csak egy rövid időre, hiszen akadt még bőven tennivalójuk: kábelezés (nem belezés!), továbbá helyére kerültek a hűtő és vízcsövek, és a tuning gyújtás is. Funkcióját vesztette az önindító, hiszen a 70-es Minarelli motort úgysem hozta volna mozgásba, tehát mennie kellett, helyére a Malossi K-15 gyújtáskapcsolót építették be. Ezután felszerelték az üzemanyag-ellátáshoz szükséges alkatrészeket, feltöltötték a hűtőrendszert folyadékkal és minden vezetéket összepászítottak, ezután öntöttek bele egy kis benzin-olaj mixet, mivel az olajszivattyúnak is mennie kellett az extratömeg miatt. Ezután felébresztették az altatásból a kis sárkányt. Szépen, egyenletesen vert a szíve, ezt követően már csak a megfelelő hangolásra volt gondjuk. A sikeres karburálás után kiválasztották a megfelelő görgőket és tolórugót. 200 illetve 400 méteres kifutópályára tervezték a motort, ezért mindig gyorsulási versenykörülményeket szimuláltak a beállítások során. Az eredménnyel a tesztek során is borzasztóan elégedettek voltak, és ezt igazolja a DynoJet pad is (mondtam, hogy állatmese). A mérést Végh János, többszörös Európa-superbike bajnok végezte.



A mérés eredménye a következő:
13.500 ford/min
Teljesítmény:13, 8 Le keréken
Teljesítmény:19,2 Le a főtengelyen
(viszonyszám alapján kalkulálva)
Végsebessége: 140,8 km/h

És egy halvány, távoli csillag a Magányos Sárkány szeme, kit réges-régen befogadott egy nemes lelkű Lovag, aki megtalálta őt - világgal dacolva, megtalálta, s megmenekítette. Sárkánymesém itt véget ért. Szép álmokat Gyerekek!
Bers3rk

A felhasznált tuning alkatrészek:
Henger: Malossi MHR Team 47,6 O H2O
Főtengely: Malossi MHR Team O12
Kipufogó: Malossi MHR Team
Gyújtás: Malossi MHR K-15
Karburátor: Delorto PHBG21
Hajtás: Malossi MHR Team Primer áttétel
Malossi MHR Multivar variátor
Malossi Ventil-var ventilátoros ékszíjtárcsa
Malossi Torque driver (hátsó ékszíjtárcsa)
Malossi delta kuplung
Malossi Wing kuplung harang
Szíj: Malossi kevlár
Szívócsonk: Polini 20O
Polini Evo karbon szívószelep + karbon lamella
Levegőszűrő: Polini Marchald
Gyertya: NGK Racing B10EG

 
letöltések
 
MENÜ
 
---Robogó Tuning---Köszönet:Motortrader.hu
 
---Chat---
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
---Autó Tuning---
 
---Szavazás---
Szerinted melyik a legjobb????

YAMAHA
PIAGGIO
APRILIA
GILERA
ITALJET
SUZUKI
MALAGUTI
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
---NaGy MoToRoK---
 
---NOS---
Nitrogen Oxide System
 
Most OnLine-on
 
---Motorok---
4 moci
 
---Tuning---
 
---Tuning 4ever---
 
---Sr tuning---
 
---Street Fight---
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?