Motoros oldal!
---Menü---
 
---Bejelentkezés---
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
---Linkcsere-Társoldalak---
 
---Linkek---
 
---Számláló---
Indulás: 2006-05-27
 

 
---Óra---
 
---Boldog névnapot---
Ma Április 1. Kedd, Hugó napja van.

 
---Menü---
 
--->My.Stat<---
 
---Gumik---
 
---Malaguti átalakítás---
 
---Motorbemutató---
 
modulnev

 
modulnev

 
modulnev

 
????
MILYEN AZ ÚJ FEJLÉC????

NAGYON FASZA
ELMEGY
SZAR
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
modulnev
->Musztafa Top<-
 
megatop
Megatop
 

---MZ 1000SFx---

MZ 1000 SFx - Új koncepciómotor az MZ-től


 


Három év alatt három nagy ezres géppel rukkolt elő a patinás Mz gyár. Az SFx még nem szerepel a sorozatgyártásban, de ha kedvező fogadtatásra talál, talán nemsokára az utakon láthatjuk viszont.

A motorkerékpár tervezésével megbízott Design Studio bemutatta az időszerű SFx vázlatát, amely előrevetíti, hogy a jövőben milyen formanyelv lesz iránymutató az Érchegységben. A koncepciómotor formáit papírra vető Jens vom Brauck formatervező így ecseteli elképzelését:
„Ez akkor is igaz, ha az SFx technikailag az aktuális MZ Super-fighterre épül, mégis többet mutat, mint egy design ujjgyakorlat.” –„Ez az ami megtestesíti a fighter témájának teljesen új értelmezését és visszavezet a klasszikus MZ értékekhez – egyszerű, robusztus.”
Jens vom Brauck, aki az utóbbi években néhány látványos,nagystílű tervezettel nevet szerzett formatervezői körökben, 2005 eleje óta felelősségteljesen alkot az új MZ dizájnjáért. A kölni tervező első projektje Zschopauban az 125-ös MZ gyártási sorozatának külső felújítása volt, ami a figyelmet felkeltő MIG 125 és az SM 125 Gangsta modellhez vezetett. Akkoriban fejlesztette ki Brauck a következő MZ motoros generáció formanyelvét, amiből a most bemutatott tanulmány ad ízelítőt. A tavalyi évben porondra lépett MZ 1000 Street Fighter-en nem végeztek olyan nagy arányú változtatásokat, mint a szóban forgó SFx-en. Ott még az volt az elképzelés, építsünk egy csupasz motort a felesleges műanyag alkatrészek mellőzésével. Egyszerűen leöltöztették az MZ 1000 S sport-túra gépet, felszereltek egy futurisztikus és nagyon brutális kinézetű fejidomot, valamint egy magas kormányt. A gép kapott egy szép feltűnő fényezést, itt a narancs színű változatra gondolok, és már kész is volt a motor. Brauck úr most többet akart kihozni az 1000-es twin-motoros gépből, és alaposabban átöltöztette. A motor kinézete sokkal vadabb lett, még inkább rosszfiúsabb a megjelenése, ez köszönhető a sötétre eloxált kipufogódoboknak, és a komor színekkel fényezett motor testnek. Az első idom két kör alakú lámpára egyszerűsödött, amelyek egymás felett helyezkednek el. Egy igazi steetfighternek már a megjelenésével is döbbenetet kell kiváltania a szemlélőből, minden porcikájából az erőnek kell áramlania, kb. úgy mint a Star Wars című filmben a Jedi lovagok karjaiból. – Az SFx sokkal morcosabb fizimiskájú motor mint elődje, tervezője a következő szavakkal tárja elénk, mit is szeretett volna kifejezni a motorkerékpárral:
„A divatos elemekről való lemondáson keresztül a kor szellemétől feloldódni, a technikát láthatóvá tenni, robosztusságot és hosszú életűséget jelképezni” – hangzott Brauck célkitűzése. A kormánynyaknál szabadon látható vázcsövek, a szükséges minimális fő építő elemekre való korlátozódás – így hangzanak azok direktívák, amiket követ. A forma korlátozása, egyszerre kifejezése a technikai koncepciónak: Egy egyszerű, de átgondolt járművé kellett válnia az SFx-nek, melynek utazási élményét, a csökkentett tengelytáv, és az alacsonyabb ülés magasság biztosítja.
Jens vom Brauck: „Az SFx bizonyítja, hogy az MZ motorok racionális tulajdonságai, a köztudott megbízhatóság és a mindennapi használhatóság, és nem utolsó sorban a nosztalgia is szerepet játszik. A bika-motor felépítésével és elpusztíthatatlanságával magában hord mindent, ami minden MZ-t jelképez.

MZ & Szeles

Műszaki adatok:

Motor: folyadékhűtéses, négyütemű, soros kéthengeres
Vezérlés: DOHC, hengerenként négyszelepes
Lökettérfogat: 999 cm3
Kompresszió-viszony: 11,5:1
Maximális teljesítmény: 113 LE 9000 1/perc-nél
Maximális forgató nyomaték: 98 Nm 7000 1/perc-nél
Keverékképzés: befecskendező rendszer 50 mm-es injektor testek.
Kipufogó: saválló acél, kétutas katalizátorral, Sebring dobok.
Váltó: hatfokozatú
Kuplung: olajfürdős, többtárcsás, hidraulikus működtetésű.
Váz: króm-molibdén, duplacsöves hídváz.
Első futómű: 43 mm-es fordított MARZOCCHI teleszkóp, állítható húzó- és nyomócsillapítás.
Hátsó futómű: alumínium lengővilla, SACHS központi rugóstag.
Rugóút elől/hátul: 120 mm / 120 m.
Kerekek: alumíniumöntvény elöl 3,50 x 17, hátul 5,50 x 17.
Gumik: 120/70 ZR17 elöl, 180/55 ZR17 hátul.
Első fék: 320 mm-es hidraulikus duplatárcsa, négydugattyús Nissin féknyergekkel.
Hátsó fék: 243 mm-es szimpla tárcsafék, kétdugattyús Nissin féknyereg.
Tömeg, szárazon: 209 kg
Tank: 20 liter
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,4 s
Végsebesség: kb.: 240 km/h

 
letöltések
 
MENÜ
 
---Robogó Tuning---Köszönet:Motortrader.hu
 
---Chat---
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
---Autó Tuning---
 
---Szavazás---
Szerinted melyik a legjobb????

YAMAHA
PIAGGIO
APRILIA
GILERA
ITALJET
SUZUKI
MALAGUTI
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
---NaGy MoToRoK---
 
---NOS---
Nitrogen Oxide System
 
Most OnLine-on
 
---Motorok---
4 moci
 
---Tuning---
 
---Tuning 4ever---
 
---Sr tuning---
 
---Street Fight---
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!